Paul McCartney: «Ο John Lennon και ο George Harrison είναι πάντα μαζί μου»

Ο Paul McCartney επέστρεψε για ακόμη μια φορά στα θρυλικά Abbey Road Studios, τον χώρο όπου γράφτηκε ένα μεγάλο μέρος της ιστορίας των The Beatles. Με αφορμή την κυκλοφορία του 19ου άλμπουμ του, "The Boys Of Dungeon Lane", ο θρυλικός μουσικός συμμετείχε σε μια μοναδική εκδήλωση στο Studio Two, το ίδιο στούντιο όπου ηχογραφήθηκαν μερικά από τα σημαντικότερα τραγούδια των Beatles.

Σε συνέντευξή του στο NME, ο McCartney εξήγησε πως κάθε φορά που επιστρέφει στο Abbey Road, του ξυπνούν αναμνήσεις από τα πρώτα χρόνια του συγκροτήματος. «Είναι πάντα υπέροχο να επιστρέφω εδώ, γιατί υπάρχουν τόσες πολλές αναμνήσεις. Θυμάμαι τον John να ηχογραφεί το "Girl" ή εμένα να τραγουδώ το "Love Me Do". Υπάρχουν αμέτρητες μικρές στιγμές που έρχονται στο μυαλό μου», ανέφερε.

Το νέο άλμπουμ αποτελεί ένα βαθιά προσωπικό ταξίδι στο παρελθόν, με τον McCartney να θυμάται ημέρες και φιλίες που διαμόρφωσαν τη ζωή του. Όπως παραδέχεται, πολλά από τα τραγούδια του δίσκου είναι εμπνευσμένα από αναμνήσεις, ιδιαίτερα από τη σχέση του με τον John Lennon και τον George Harrison.

«Ίσως βρίσκομαι σε μια πιο συναισθηματική φάση της ζωής μου. Όταν σκέφτομαι το Λίβερπουλ, οι αναμνήσεις φέρνουν πάντα στο μυαλό μου τον John και τον George. Το γεγονός ότι δεν είναι πια εδώ κάνει όλα αυτά ακόμη πιο συγκινητικά», είπε.

Στο τραγούδι "Days We Left Behind", ο McCartney αναφέρεται στην πρώτη του γνωριμία με τον Lennon, χωρίς όμως να αισθάνεται ότι πρέπει να τον παρουσιάσει με κάποιον ιδιαίτερο τρόπο. «Δεν σκέφτομαι ότι έχω κάποια ευθύνη να τον τιμήσω. Ήταν απλώς ένας φίλος μου, ένας άνθρωπος που γνώρισα όταν ήμουν έφηβος και με τον οποίο γράψαμε τραγούδια μαζί», εξήγησε.


Ο McCartney, μίλησε επίσης για τις εντάσεις που πέρασε η σχέση τους στα τελευταία χρόνια των Beatles, όταν ο Lennon τον επέκρινε δημόσια. Παρότι, όπως παραδέχεται, τότε ένιωθε πληγωμένος, αργότερα κατάλαβε ότι αυτή ήταν απλώς η προσωπικότητα του Lennon. «Σκέφτηκα κάποια στιγμή: "Αυτός είναι ο John. Έτσι ήταν πάντα". Από εκείνο το σημείο και μετά δεν με επηρέαζε τόσο», θυμήθηκε.

Ο Ringo Starr, με τη σειρά του, συμμετέχει στο τραγούδι "Home To Us" τόσο στα φωνητικά όσο και στα ντραμς, με τον McCartney να αποκαλύπτει ότι έγραψε το κομμάτι έχοντας εξαρχής στο μυαλό του τον παλιό του συνεργάτη και φίλο. 


«Είναι η πρώτη φορά που εγώ και ο Ringo κάνουμε ουσιαστικά ένα ντουέτο. Στους Beatles δεν υπήρξε ποτέ κάτι αντίστοιχο. Μου άρεσε η ιδέα να τραγουδήσουμε μαζί για το Λίβερπουλ, τον τόπο που αποκαλούσαμε σπίτι», ανέφερε.