Αποκλειστικό βίντεο του FTHIS.gr: Η Χάρις Αλεξίου τραγούδησε ξανά και μάγεψε - Το Ωδείο Θήβας πήρε το όνομά της

Μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή έζησε η Χάρις Αλεξίου στη Θήβα, καθώς το Δημοτικό Ωδείο της πόλης φέρει πλέον επίσημα το όνομά της, ως αναγνώριση της μακρόχρονης προσφοράς της στο ελληνικό τραγούδι.

Η σπουδαία ερμηνεύτρια, η οποία έχει συνδέσει βαθιά τη ζωή και το έργο της με τη Θήβα, είδε το Δημοτικό Συμβούλιο να αποδίδει τιμητικά το όνομά της στο Ωδείο, το οποίο πλέον ονομάζεται «Δημοτικό Ωδείο Θήβας Χάρις Αλεξίου».

Διαβάστε περισσότερα στο Antenna.gr