Το 2013, το περιοδικό Forbes επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά την κυριαρχία της Madonna στον χώρο της ψυχαγωγίας, ανακηρύσσοντάς την ως την πιο ακριβοπληρωμένη διασημότητα της χρονιάς. Στα 55 της χρόνια τότε, η «βασίλισσα της ποπ» κατάφερε να συγκεντρώσει το αστρονομικό ποσό των 125 εκατομμυρίων δολαρίων, κυρίως χάρη στη θριαμβευτική περιοδεία της MDNA Tour, αλλά και μέσα από τις ιδιαίτερα επιτυχημένες επιχειρηματικές της δραστηριότητες.
Η περιοδεία MDNA Tour, που πραγματοποιήθηκε το 2012 και το 2013, θεωρείται μία από τις πιο κερδοφόρες περιοδείες όλων των εποχών, συγκεντρώνοντας πάνω από 305 εκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις και προσελκύοντας εκατομμύρια θεατές σε δεκάδες χώρες. Με εντυπωσιακή σκηνική παραγωγή, φουτουριστικά κοστούμια και τη χαρακτηριστική ενέργεια της Madonna, η περιοδεία απογείωσε όχι μόνο την καλλιτεχνική της παρουσία, αλλά και τα οικονομικά της αποτελέσματα.

Παράλληλα, η Madonna εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη δύναμη του brand name της. Η σειρά ρούχων Material Girl, που δημιούργησε σε συνεργασία με την κόρη της, Lourdes, γνώρισε τεράστια απήχηση, ενώ τα αρώματα που κυκλοφόρησε την ίδια περίοδο ενίσχυσαν ακόμη περισσότερο τα έσοδά της. Οι κινήσεις αυτές απέδειξαν ότι η καλλιτέχνιδα δεν είναι μόνο μια θρυλική performer, αλλά και μια δαιμόνια επιχειρηματίας.
Το επίτευγμα αυτό ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς τον σκληρό ανταγωνισμό στον χώρο της μουσικής και της βιομηχανίας του θεάματος. Εκείνη τη χρονιά, η Madonna άφησε πίσω της άλλα μεγάλα ονόματα της showbiz, όπως ο Steven Spielberg, η Lady Gaga και ο Oprah Winfrey, επιβεβαιώνοντας πως παραμένει ακλόνητη δύναμη στη βιομηχανία.
Περισσότερο από μια απλή καλλιτέχνις, η Madonna έχει χτίσει ένα παγκόσμιο «βασίλειο», στο οποίο συνδυάζει την τέχνη με την επιχειρηματικότητα. Η αναγνώριση από το Forbes το 2013 ήρθε ως απόδειξη ότι η καριέρα της δεν ορίζεται μόνο από τις μουσικές της επιτυχίες, αλλά και από την ικανότητά της να εξελίσσεται και να παραμένει επίκαιρη σε κάθε εποχή.



