Μια εξομολόγηση από καρδιάς έκανε ο Γιάννης Κότσιρας, ο οποίος και βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή “Αστερόσκονη”.
Ο καλλιτέχνης, μίλησε για τους γονείς του και για το πόσο ήθελε να τους κάνει περήφανους.
Ακόμη, αναφέρθηκε στο πώς δεν ήθελε να νιώσουν ποτέ οι μεγάλοι καλλιτέχνες που θαύμαζε ότι εκθέτει το έργο τους όταν το ερμηνεύει -αν τύχαινε να τον ακούσουν – .
Διαβάστε περισσότερα στο Antenna.gr




