Καλεσμένη στο "MAD VMA The Vidcast" ήταν η Ελένη Φουρέιρα, η οποία μεταξύ άλλων μίλησε στην Κόνι Μεταξά για τη μητρότητα αλλά και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε όταν επέστρεψε στις live εμφανίσεις της τρεις μήνες μετά τη γέννα του γιου της.
«Είμαι στην πρώτη συναυλία μετά την εγκυμοσύνη μου. Ήμουν τρεις μήνες που είχα γεννήσει, οι ορμόνες μου ήτανε στον εγκέφαλο. Έκλαιγα πάρα πολύ στο καμαρίνι, φώναζα, δεν μπορούσα να διαχειριστώ τον εαυτό μου.
Διαβάστε περισσότερα στο Antenna.gr




