Την Καλομοίρα είχε καλεσμένη ο Ανέστης Ευαγγελόπουλος στο νέο επεισόδιο του "AnesΤea The Podcast".
Η τραγουδίστρια μίλησε για την προσωπική της ζωή, τον γάμο της με τον Γιώργο Μπούσαλη αλλά και για τις δύο φορές που πέρασαν κρίση στη σχέση τους.
«Κάνω τέσσερα χρόνια ψυχοθεραπεία, αλλά είχα κάνει και παλαιότερα. Μέσα από την ψυχοθεραπεία κατάλαβα πολλά πράγματα για τη σχέση με τον μπαμπά μου, αλλά και άλλα θέματα με τον σύζυγό μου.
Διαβάστε περισσότερα στο Antenna.gr




