Η Ιουλία Καλλιμάνη ήταν καλεσμένη στο "Στούντιο 4" την Τετάρτη 3 Ιουνίου.
Η τραγουδίστρια μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται την επιτυχία, στην οικογένειά της αλλά και στα σχόλια που άκουγε στο ξεκίνημά της για τα κιλά της.
«Επιτυχία για εμένα είναι να κοιτάζεις ψηλά, αλλά να πατάς τα πόδια σου στη γη. Να μη χάσεις τον εαυτό σου μέσα σε όλο αυτό», είπε αρχικά η Ιουλία Καλλιμάνη.
Διαβάστε περισσότερα στο Antenna.gr




