Την πιο ευτυχισμένη περίοδο της ζωής της διανύει η Αλεξάνδρα Νίκα, η οποία πριν από λίγο καιρό έφερε στον κόσμο το δεύτερο παιδί της, καρπό του έρωτά της από τον Κωνσταντίνο Αργυρό.
Πλέον, η Αλεξάνδρα Νίκα απολαμβάνει τη νέα καθημερινότητά της με τα αγγελούδια της.
Μάλιστα, η ίδια μοιράζεται με τους διαδικτυακούς της φίλους διάφορες στιγμές της.
Διαβάστε περισσότερα στο Antenna.gr




